Europa i 90’erne

En tur hjem til mine forældre gav anledning til at kigge de gamle fotoalbums igennem fra 90’ernes bilferier i Europa. Kom an med hvide tennissokker, matchende joggingdragter og combi camp!

Budapest 90'er

Budapest 1994

Budapest 90

Min bror og jeg tjekker om manden er levende i Budapest i midt 90’erne

90'er

Mor, bror og jeg er lidt trætte

På bagsæden af bilen i 90'erne med en enkelt maskine med spillet Tetris.

På bagsæden af bilen i 90’erne med en enkelt maskine med spillet Tetris

Sommer 90

Børn født i 80’erne brugt deres sommerferier i Sydeuropa i 90’erne

Timmelsjoch passet bliver passeret i midt 90'erne. Skønne køer!

Timmelsjoch passet bliver passeret i midt 90’erne

Mor, far og bror - med mig som fotograf på Timmelsjoch passet.

Mor, far og bror – med mig som fotograf ved Timmelsjoch

90'erne

The Lion Fountain i Budapest – 1994

Venedig 1992

Venedig 1992

Venedig 1992

Venedig 1992

Gondoler i Venedig

Venedig 1992

Venedig 1992

Modebrillen anno 92

Venedig 1992

Et 80’er barn med respekt for sig selv har selvfølgelig haft cykelshorts!

Skriv et svar

