Klar til sommerferie 2013

Mit speciale er næsten færdig, og mens andre for mulighed for at læse og komme med lidt (forhåbentlig kun lidt) kritik, tager jeg på 10 dagens ferie. Skal godt nok først aflevere i august, men rart med sidste ferie inden jeg skal ud på jobmarkedet. Turen går først fra 6. til 10 juli til Edinburg og derefter til Barcelona frem til den 16. juli.

Vejret herhjemme er ret ustabilt, som det også ses på det ovenstående billede har vi skiftende vejr på vores lille tagterrasse  men forventer nu det samme i kære Skotland, så regnjakke en fundet frem. Vi skal bo på Tune Hotel – Haymarket Edinburgh, så håber det bliver fint. Var okay billigt, så vi er egentlig bare glade for den centrale placering.

I Barcelona har vi for første gang givet os i kast med Airbnb, så det er jeg ret spændt på, men håber det bliver godt. Synes ikke der var de vilde hoteller, og de hostels vi så på, så også ret dårlige ud til prisen. Så her bliver det cirka 250 pr. nat i en lejlighed, som deles med et andet par, og med adgang til to toiletter og køkken, så nu får vi se.

Så sommeren kan bare komme an – gælder mig sindsygt til at slippe væk fra opgaveskrivning i 10 dage 🙂 Inden det sidste skal finpudses, når jeg kommer hjem.

Aftensol med mørk udsigt på tagterrassen ☀

A post shared by Nanna Mia Jørgensen (@nannamia) on

Skriv et svar

