Font Màgica – En prinsessedrøm?

Font Mágica i Barcelona havde jeg ikke umiddelbart hørt, men ved at bladre i min nye, nu danske, Lonely Planet bog fandt jeg stedet. De viste sig da også, da vi på vores nylige ferie lagde turen forbi springvandet, at være en begivenhed fyldt med turister. Jeg synes nu alligevel det var ret flot. Men her spiller mine barnlige Disney prinsesedrømme nok ind, for bliver det mere magisk (eller for nogle kvalmende) end at se et smukt og farvestrålende springvand, mens Lion King, Pocahontas og The Little Mermaid spiller i baggrunden?

Vi tog lidt tapas og øl med ned til Font Mágica, og det var en virkelig hyggelig aften, selvom der ud på aftenen virkelig kom mange mennesker. Faktisk var der et eller andet festhalløj med scene og musik, hvor spanierne festede amok, hvilket var ret festligt.

Springvand

Springvand i Barcelona

Font Magic

 

One thought on “Font Màgica – En prinsessedrøm?

  1. Pingback: X antal dage Barcelona – What to do? | My Scrapbook Diary

Skriv et svar

